lovisa, 10 april

hej allihopa!

förlåt susanna, såklart har jag inte glömt våran blogg men igår så var jag hemma hos emelie och firade henne lite, och nu kan jag inte heller skriva så mycket för idag fyller jonathan arton år så jag ska ner och fira honom!

i alla fall, gårdagen var mycket mysig och jag tror att emelie blev ganska nöjd med presenten. vi kollade på film, nära och kära, och sen snackade vi lite, sen åt vi korv innan jag stack hem!
vifem

imorse vaknade jag , och jag tänkte som sush hade skrivit, varför gud?(eller det var igår det var snö, men då tänkte jag så!) :O snö, april. det höll precis på att bli vår ju. jaja, det smälter nog snabbt. idag i skolan så hade vi möte med rektorn i matsalen och sen hade vi bara två lektioner innan vi hade lunch. på rasten satt jag med typ maya, emelie, elin maxstad, amie, stålis, hanna, bea, håkan, torgny, mattias, ida och elin och snackade, hoppas jag fick med alla. det var ju trevligt, a:are, b:are, och d:are. sen var det talangjakt, Johan, joel, jonas och jakob var ju bäst, och typ ako och muste, men kalle vann. det var väldigt långdraget och vi stack hem när vi fick reda på vinnaren! jag fick panik på bussen :| och nu är jag hemma! nu ska jag snart gå ner som sagt och fira jonathan, det har redan kommit lite gäster i think. försökte ringa sush på skype och skrev till henne också, men hon verkade inte vara där. vi hörs

L.

Kommentarer
Postat av: sush

åh så trevligt! vad sassy du var på den där bilden förresten ;D
17:36 var jag på teater! Vet inte om jag vågar ringa dig nu, du är ju inte precis nån nattuggla om man säger så! ringer dig poåväg till bussa imöra!

2008-04-10 @ 21:13:42
URL: http://tjofflamoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0