lovisa, 10 april

good day allihopa!

nu har ju inte jag bloggat på ett tag, skrev ett inlägg när jag var i stockholm! men nu är jag tillbaka, trött och förkyld, men jag ska försöka berätta lite om hur det va !

516830-86
i fredags satte vi oss på tåget och ja, åkte till sthlm, fick lite sällskap av jimmy också! han skulle till sin mamma och tipsade oss om kupén i vagn elva ! skitbra!

516830-89
efter att ha krånglat över vanadisparken så kom vi fram till lägenheten, jag älskar den ! här är hennes extremt mysiga kök, alltså, min farmors!

516830-88
på lördagen gick vi till odenplan och tog bussen till moderna museet, det var ju lagom porrigt. haha

516830-90
sedan gick vi till gamla stan, alla trånga gator är så himla mysiga, vi satte oss på café gråmunken och fikade, sen så drog vi vidare till typ götgatan!


jag tycker att de här är riktigt balla ! såg de här två när vi vandrade omkring :) den första vid monki på götgatan och den andra i vanadisparken!

516830-92
vi var vid sergelstorg på söndagen och kollade lite på designtorget!

516830-93
när vi var påväg till t-centralen såg vi de här glassarna, går de att motstå? nää. juste, mums, det var gött!

516830-94
när vi var på t-centralen ringde denna sötnos och hon kom och hälsade på oss, det var riktigt bra, jag hade saknat henne jävligt mycket, och snart ses vi igen !

516830-95
sen bar det iväg hemmåt, och nu ska jag äta mat! så jag måste säga farväl till min söta sush!

L.


Kommentarer
Postat av: Kajsen

men mums va god den glassen såg ut att vara
:)

2008-04-15 @ 17:25:29
URL: http://kajsen.blogg.se
Postat av: Julia

Haha, på den där bilden över gränden i gamla stan ser man min dörr, jag bor precis där! ;D

2008-04-17 @ 10:33:37
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0