lovisa, 18 april

Hejhej gott folk!

Här sitter jag och jag försökte nyss få susanna att gå in på skype men hon svarar inte på mitt sms. ska ringa henne snart! idag har jag varit allmänt trött och sur, för alla prov stressar sönder mig! Jaja. Efter skolan så skulle jag ta 16.05 bussen från universitetet så jag orkade inte åka in till stan, så jag skulle stanna på krp med lucia, sen träffade vi maria och dilvin, sen fick lucia typ assos glass, fast jag och maria åt typ upp den. dilvin ville inte ha, galning ! Sen så gick vi mot universitetet, sen gick dilvin hem till sig och jag lucia och maria gick vidare, sen kom min buss och jag åkte hem!
image164   image165   image166
fina lusicmusic skrattar åt            miiiiiiiiija som äter päronglassen medans            jag försöker ta kort på divlin

tack för sällskapet tjajor!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0