lovisa, 22 april

sush skrev ju sitt schema över sommaren, så jag tänkte att jag skulle skriva ner mitt närmsta schema!

just nu så är det ganska mycket med vännerna här i karlstad, myyys! vi ska fira emelie med att rida ut i skogen och fika, vi kanske ska ha sushi-kväll, cykla på picknick i stadsträdgården, sthlm över valborg, seeeen..

v. 19-20 är susanna här, bäst!
min lillebror/lillasyster kommer i mitten av maj!
lina a. fyller 15 år!
zachi fyller 2 år!
maya fyller 15!
dagen efter mayas födelsedag -6juni- är det picknickfestivalen med susanna!
skolavslutning typ 13 juni!
konfakonfakonfa läsning intensivt i 2 veckor!
midsommar mitt i all läsning!
sen är det konfirmation och dop!
förhoppningsvis arvikafestivalen 3 juli med mickis!
sen blir det france, 7-21 juli ungefär!
när jag kommer hem blir det putte i parken 31 juli - 2 augusti med susanna & ami! tror jag?
jag hoppashoppashoppas att jag kan tvinga med susanna på lars winnerbäck!
jag hoppas också att ag ska kunna trycka in london i sommarschemat också ? (a)

YIPPYHH! sommarkänsloooor!

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0