lovisa, 29 april

jag bara ääälskar monki's nya vår- och sommarkollektion! nästan alla plagg är fina. jag är så inne i de här ganska matta färgerna just nu, pösiga kläder med slitna färger är möööööms!
här är några smakprov:
 
om ni vill se flera smaskiga klädesplagg att dreggla över kan ni gå in här; http://www.monkigirl.se/#/collection/

Jag vill också skriva lite om två killar som jobbar här i karlstad på en affär som heter ballroom. jag tycker att de är riktigt balla, alltid schyssta när man kommer in och de hjälper gärna till när man frågar något. nu har de för ett tag sedan även grundat deras egna märke, de har gjort grymt snygga kläder må jag säga :O jag har inga bilder på kläderna från deras märke eftersom det inte är så känt. Märket heter i alla fall When och affären ballroom ligger i duvanhuset i karlstad!
 här är killarna på bild från vf;
516830-237

vilken var eran favvo bland monki-klädesplaggen?

L.

Kommentarer
Postat av: sush

min favvo var ettan tvåan chinosen och sista shortsen! typ allt alltså!

fan vad ballt med ballroom-grabbarna, det måste jag checka när jag kommer :)

2008-04-29 @ 20:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0