lovisa, 5 april

god morgon

har nyss läst inlägget som sush skrev om vad hon och ami ska fylla dagen med för aktiviteter, jag måste säga att jag är grymt avundsjuk på dem. själv ska jag hem till mormor och äta våfflor med familjen, sen kanske jag ska till ikea. det kommer väl bli mysigt, men shit, aaah, vilket ointressant liv jag har! nästa helg ska jag i alla fall till stockholm med maya, mamma och kerstin. härligt att komma ifrån den här torra hålan ett tag! usch. fyfan vad tråkigt jag har det just nu. jag vill vara i stockholm, hos farmor och bara kunna gå ut på stan. blää.. jaja, ni får ha en bra , vårig, dag!

L.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra lördag:)

2008-04-05 @ 10:46:45
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: sus

åååh och jag vill vara med dig!
haha, jag funderade på att åka till karlstad och våldgästa dig nästa helg men nu kom jag på att du åker till stöckhölm ^^ det hade ju blett tokigt! men jag kanske går ut på stan och bara RÅKAR stöta på dig, för jag skanar dig som en liten gris!

2008-04-05 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0