lovisa, 6 april

jag sitter här med pyjamas och raggsockor och funderar lite på allt möjligt.

idag kanske jag, mamma och zach ska åka till edsvalla till ö o b, men jag vet inte. jag ska isånnafall sticka ner till duschen och fräscha till mig snart!
 
igår kollade jag och mamma på filmen "Ensamble, c'est tout" eller som de har översatt den "Tillsammans är man mindre ensam", jag tyckte den var riktigt bra och jag och mamma pratade lite om att det är ganska stor skillnad på en amerikansk film och en fransk film, som det här var. i en amerikansk film så vet man hur allting börjar och slutar och allt där emellan. det handlar om en tjej och en kille som börjar få någonting på g, killen eller tjejen ses med en annan ... BAMBAMBAMMMM! då tror killen eller tjejen att den andra är otrogen och de bråkar, sen förklaras felet och de lever lyckliga i alla sina dagar! jag kan ju inte berätta vad som händer i filmen men det är i alla fall ett filmtips! (väldigt snygga skådespelare, eller i alla fall Audrey Tautou och Guillaume Canet!)

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0