lovisa, 6 april

god kväll.

här sitter en lat godisgris som har fruktansvärt ont i magen. vi var på ÖoB och jag fick ett par skor av min snälla mamma! sen köpte jag extra drops och mamma köpte lite blandat, en påse kexchoklad också, och jag, mamma och zach tog en varsin, sen proppade jag i mig massa extra drops också .. när jag kom hem tog jag lite fil, sen åt jag en halv kexchoklad till och sen har jag ätit upp hela dropspaketet. förvånade över att jag har ont i magen? snart är det mat också. :S
jag behöver verkligen börja äta nyttigare, jag måste sluta äta så mycket godis, frukt och vatten är ju minst lika gott ! jag ska börja göra det. så säger jag hela tiden men nu vill jag verkligen börja göra det ! blä hata extra drops just nu.

menmen. imorgon är det skola igen och jag vill bränna ner den. hatahatahata just nu alltå .
nej vafan, jag har så ont i magen. går in och lägger mig på linas rum !


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0