lovisa, 7 april

tja !

nu har jag och susanna skypesnackat, en kort stund :( susanna var tvungen att gå. men i alla fall så har vi kämpat med headern, jag tyckte det blev helt ok ! vad tycker du sush? vi är ju lite nybörjare, men det kommer snart (A)

duuktiga jag har idag fixat praoplats till oss idag ! vi ska praoa på café royal v. 20, det ska bli skitkul. och sush kanske ska med till min skola i en hel vecka , veckan innan, fatta vad kul vi kommer ha ! du måste bara komma .. jag hoppas att det är så varmt då så vi kan gå och köpa oss glass efter praoen och bara njuuuta i solen, aaah. fett härligt. vi börjar visserligen kl 8 på morgonen men vi får tvinga upp oss själva! haha när jag ringde dit så sa de typ inte när vi skulle sluta, hon bara ; jaa, men ni börjar åtta och slutar... eller är det bestämmt att ni ska vara här i 6 eller 8 timmar eller nått? jag bara; nää, det får ni bestämma hon bara ; aa, okej men då ses vi vecka 20 då ! jag bara; aaha, oekj ? hahahah .. jaja , nu ska sebbe snart få datorn och jag ska sticka ner och se om zach är hemma och bli sams med min syster !
säg vad du tycker om headern, susanna! vi hörs


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0