susanna, 10 april

Gókväll!

Åh vad sjukt det känns att läsa att lovisa åker till stöckholm och veta att jag inte har nåt med saken å göra! Haha, nej men jag kan ju liksom inte våldgästa henne och maya, samt mammor, men jag tänker i alla fall leta efte henne på stockholms gator på lördag. Kan ju inte jag hjälpa , om jag råkar stöta på henne liksom, aight?

Kom hem från teatern typ fem över halv nio, döhungrig utan middag.  VAFAN jag kom at nan knapp pa tangentbordet som gor att tangenterna ahr bytt plats typ! Ny dator, det har sina baksidor kan jag saga er
Nu ar jag i alla fall matt i magen efter fryst korv, overkokta snabbmakaroner och brand aggrora. Masterkocken Sushi har slagit till igen.

Imorgon blir det danspass på friskis med jula cici och ami, gött!

Nej, nu ska jag fortsatta plugga svenska. Haller pa och skriver en barnbok, den blir samst. Ska forsoka pilla till den lite nu. Knytteknytt pa er.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0