susanna, 11 april

Tjo! Då har man varit o simmat. Gött.

Jag har bestämt mig nu. Jag har nu 1 727, 50 kr på mitt kort och jag ska inte handla på det tills nästa barnbidrag. Då kanske jag åker på en liten shoppingtur, sommarkläder och så, men tills dess är det totalstopp!
Detta betyder alltså inte att jag inte får handla alls, men inte med kortet. har jag en tia över så blir det antagligen en godispåse eller två, det går itne att hindra.

Men jag tänkte såhär, istället för att föra kassabok så sak jag skriva ner det här, för då får hela världen (höhö de som läser bloggen, typ 3 pers?) veta vilken jävla godisgris jag är och då kommer jag ju tycka det är smått pinsamt... Så hräkommer det alltså!

Dagens inköp:
Dumlegrej och soda pops  - 15 kr kontant

När jag kommmr hem ska jag räkna hur mycket kontanter jag har, in till minsta femtiöring, och sedan posta det här så ser vi hur länge jag kan behålla det!

Justeja. Ami är en gris.

Nu ska jag plugga vidare med söta pänks bredvid mig :)

S.

Kommentarer
Postat av: Natta

visst är den :)

2008-04-11 @ 11:31:41
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Julia

Svar: DRIVER. DU. MED. MIG?!?!??!?! VILKEN JÄÄÄÄFFLA IDIOT SÄLJER EEEEEEEEEEEEN STACKARS HÖRLUR! Alltså det enda ordet (ett ord som inte borde få användas) som går att använda nu är (håll i hatten) L O L. Dumma expertgubbe (ofta man inte säger till liksom!)

2008-04-11 @ 22:36:45
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0