susanna, 12 april

Morsning!

Vaknade av att agnes kom in med en sån här kobjällra typ. Halv sju var klockan. Gulliigt värre.
Det värsta är att det första jag sa när hon kom in var att fråga om vad som hände om hon ändrade rikting på strömmen i elektromagneten? Första tecknet till galenskap, kanske? En galen forskare, det skulle väl passa fint på mig? :D

Sen kom lillan in med en mindre kobjällra och klättra upp i sängen. Det blev bamsetidningar istället för sovmorgon, helt enkelt!

Sen städade jag rummet, satte på mig och agnes matchande kjolar och gick ut för att handla lördagsgodis, och nu ska jag snart iväg o kolla på mobiltelefon till mäj:D

Här får ni lite före och efterbilder från mitt rum:
FÖRE
image51image52


EFTER

image57image56


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0