susanna, 13 april

Halloj!

Åh vad skönt det är med städat rum. Jag vill bara va i det hela tiden, ni fattar inte känslan att kunna gå över hela mitt golv utan att få typ en klubba i foten, eller underkläder mellan tårna. Tror inte jag har dammsugit på typ ett år.
Haha, vbilket jävla äckel xD

Justeja, jag kan verkligen rekomendera att städa rummet! Visade sig bli en liten skattjakt för mig, hittade sammanlagt 213, 50 kr :D Då klarar jag mig på kontanter ett tag till! Har inte köpt en grej i helgen så det känns *två tummar upp*

Nu ska jag ta mig in till stan och kanske titta en tur på urban outfitters. Ehm.. ja, det finns en klänning där som är.. fin... och kanske möjligtvis en liten tremänning... Skäms på mig! Kan inte hålla mig faktiskt!
Sen bär det av till belinder, käre vän! Ikväll blir det yoga med jules, ska försöka släpa med mig belinda också. Moahaha.

Tudeluu,

S.

Kommentarer
Postat av: gelic

men du sa ju där nere att du köpte träningskläder? :P

2008-04-14 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0