susanna, 14 april

Tjenamörs,

Min dag i bilder:
Frukost, tyckte lite synd om min hundimage77
Tandläkaren, ingen bild.
Kom till skolan och sjöng crackers med jules image78
Var lite ball i aulan med jules och emmaimage79
Fotade lite med pänkoimage80image81
Noseminarium, fick mig en välbehövd liten tupplur (ingen bild)
Jobbade med min bild med persilja och jules image82
Sen kom ami, vi kämpade på och lyssnade på those dancing daysimage85
Jag åkte med jules och amli till tyresö c och tog 816 därifrån (extra intressant info)image84

Nu: tacos! och försöka få kontakt med lovisafisa!
Ikväll: friskis med antagligen jules och antagligen belis :D puls/medel, heja oss!

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0