susanna, 17 april

Måste skriva meden hand. Det är svårt, men vad gör man inte för att få lyssna på those dancing days? Fjärde paret hörlurar som är paj nu, de första var mina vanliga ipodhörlurar som gick tusen bitar, de andra tog jag från en freestyle som hade en lång och en jättekort, så man var tvungen att sätta ipoden i bh:n, sen gick dom sönder, då köpte jag ett par på elgiganten - trodde jag. Det var inte hörlurar, det var hörlur. En alltså. Vad fan ska man med de till? Sen hittade jagett par hemma, men dom var redan sönder, eller, man masåte hålla ipoden i en speciell vinkel snett ovanför vänstra örat, så hör min lite knastrigt ljud. Men då måste man skriva med en hand. Det är jobbigt.

Dags att köpa nya hörlurar, maybe?

Idag är det dag P. P som i Prov. Uschianemejen, men jagtrior jag kan det mesta, ska plugga ltie mer på parallelkoppling och växelström nu. Och skälla på alexandra (bibliotekarien) som kallar mig elisabeth.
 Det är ett hårt liv, men nån måste ju leva det.

S.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

svar: tack och jättefin design! :)
puss,

2008-04-17 @ 11:27:55
URL: http://annihoneys.blogg.se
Postat av: Jennie

lycka till på provet :)

2008-04-17 @ 12:48:23
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: ami

susanna, du köpte dom tredje på expert inte elgiganten haha! Hoppas provet gick bra / Amli

2008-04-17 @ 13:57:35
URL: http://amicec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0