susanna, 17 april

Hej människor!

Nu är jag hemma från teatern, det var väldigt trevligt. Jag och mysan flummade runt som vanligt, idag blev det mest snack om vänner och scrubs (DANTE =JD SÅ JÄVLA HÅRT!!!:O) och så kände vi att 'nu är det dags att röja det här plejset' så vi körde GO CRAZY i rekvisitarummet. När vi var klara där såg vi ut såhär:image157
(hur lyckas båda se cp ut på samma bild? vi som är så vackra!)


Har gått och suktat efter de där klänningarna varje torsdag i några veckor nu, en sån äkta prinsessklänning har jag alkdrig haft poå mig! Mössan var liksom pricken över i:t!

Sedan henkade jag my på tunnelbanan än bit, och jag måste bara få påpeka hur lätt det är att prata med henne! Hohojaja, det kan man inte tro när vi har träffats tre timmar en gång i veckan, men jag vet inte, det klickade nog från första stund (typ augusti) mellan oss i think. Kärlek till dig Mysan! <3 http://remotecontrolface.blogg.se

Nu så ska jag ringa ami och lovisa , om det inte blir för sent, för först ska jag ju ta min vanliga bloggrunda:D Skojsigt värre!

S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gud va kul det var! XD
Ja men jag känner totaly det samma alltså!
Vi borde verkligen ta en fika eller ngt nån dag! :D
Haha, har alltid lika roligt med dig Susanna! :D

2008-04-17 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0