susanna, 18 april

Hemma! Yeah, jävligt gött att vara hemma klockan två ska ni veta people :D
Jag ska snart dra iväg på träning, medelpass idag. Jag börjar bli så jävla bra på det där alltså.

Såhär ser min helg ut:
Fredag: Träning med jules och persilja, sedan kommer ebba och slafar hos mig :)
Lördag: Först vårmys med peo, sedan kommer belis och har ockväll med mig. Säsong 4. En sorglig kväll.
Söndag: Yoga:D


Nu ska jag nog ordna mig en rektig susanna eftermiddag med vänner (tvprogrammet) och te. Jag skriver mer och roligare framförallt när jag kommer hem! Puss på er!

S.
p.s nu har även mina mobilhörlurar gått sönder! Känns sådär!

Kommentarer
Postat av: ami

känns konstigt att jag inte ska vara med dig i helgen, eller att jag inte varit med dig sen förra fredagen?:/

2008-04-18 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0