susanna, 22 april

Godday people and friends!
Nu sitter jag här och skypar med fiso, en helt vanlig och grejt eftermiddag alá susanna :)
Efter skolan åkte jag till stan med Vicky och Karro (http://cpsnutt.blogg.se) för att kika på balklänningar till mina små baldrottningar. haha, va dorky det där lät, men i alla fall så hittade både Karro och Vicky grymma klänningar. Sen var K tvungen att åka hem, så jag och V tjockade oss totalt och varvade mellan mcdonalds och godis. Fy skäms på mig. Det härligaste var ju ändå att det kändes som att vi vasr där jättelänge, men ända var jag hemma vid kvart i 4 i stråålande solsken:D Älskar att sluta 2!

Idag satt jag och julia och ami och cici å pratade om sommarlovsmorgon-programmen - så typiskt oss på nåt sätt, innan jul när vi var jättejuliga så diskuterade vi julkalendrar varenda dag, och nu när vi är somriga så blir det sommarlovsmorgonprat. Innan det hade jag haft en het diskussion om disneyfilmer med Julia och Ebba.

Jamen snälla -hur KAN man tycka att animerade är bättre, eller BÄTTRE GJORDA än de gamla klassiska tecknade?! Haham jävlar vad jag gick upp i högvarv då - ingen säger nåt om harry eller disney ffs!
Tuff-sushi!

Anywho.

Vi kom fram till att den bästa sommarlovsmorgonen var Badebodabo.
 Jag kom fram till 4 favoriter: Mormors magiska vind, Alarm, Vintergatan 5A och Badebodabo!
Fick såna sommarkänslor, kan riktigt känna julisolen strömma in genom fönstret när tamar kommer springande för att säga att sommarlovsmorgon börjar. Landet in my heart <3
image186
Förresten, vi älskade de här australiensiska programmen om typ världar som fanns genom speglar som alltid gick på sommarlovsmorgon förut. Vad har hänt med dom?
Och jag tyckte att Glenn skulle få Mira i Vintergatan. Inte Johan. Han var ful och mesig.
image187
S.

Kommentarer
Postat av: My

Jag tyckte också det! Haha, jag älskar Glenn, han är så jävla skön! Haha och Peo, Peo, Peeeoo! HAHA I miss!

2008-04-25 @ 18:17:13
URL: http://remotecontrolface.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0