susanna, 23 april

Är hekt utslagen efter en lång men härlig onsdag.

I skolan jobbade jag, julia, cici och ami utomhus under den klarblåa himlen utan minsta moln. Behlver jag säga att det var underbart? Det känns så sjukt att julia faktiskt ska sluta, utan henne kallnar kaffet... Det kommer bli som ett hål i mig, jag blir tårögd bara jag tänker på det.

Efter skolan var vi först i bilen en timma, jag fick mig ett litet utbrott som nog fortfarande ekar över plan 3... Sen åkte jag hem till belinda för en heldag! Vi låg ute på gräsmattan, lekte med hennes epilator och hoppsan sa - varning för att luta er över benet ni rakar, eller epilotareterar:P med utsläppt långt hår! Aj sa det och VIPS så var sushi halvflintis! Typ!
Sedan var vi på glassbilsjakt och köpte sedan 26 glassar av den hederliga gamla gubben. HÅhåjaja, tjock o gla är vad man ska va :)

Nu ska jag umgås med min mamma som just kommit hem från london!

S.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar dig min Sushi, och hålet blir stort i mig också ... väldigt stort och väldigt ensamt

2008-04-24 @ 18:37:40
URL: http://hochj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0