susanna, 24 april

Förlåt mig min usla bloggning under dagen, men jag junde bara inte MED att sitta och huka mig över datorn en dag som denna!


Jag har i alla fall under dagen legat och solat, utan solskydd såklart, tänkte jag. Men sen kom mamma hem och fick panik över mitt tunan skinn, "men det är ju bara april" sa jag men tji fick jag då! Tydligen så är ozonlagret som tunnast då, så på med skydd gott folk! Jag har jätteröda armar och axlar! Resten av kroppen däremot är brun och najs, underbart! Gjorde en spellista på min iTunes med bara underbar sommarmusik, som ska rulla under alla sommarens grillfester var det tänkt. Första är planerad 30 maj, juho!

Såhär såg jag ut när jag sprang mot teatern:image192image193

- kjol 2hand (lisa larsson)
- body monki
- halsband pub
- kofta h&m
- väska 2hand
- skor converse

Har gjort allt utomhus idag! Det är lite symboliken i min utomhus-outfit-bild :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0