susanna, 25 april

Såhär såg jag ut denna fredag:
image197

-kjol, 2hand i paris
-bälte, 2hand i london
-tröja, monki
-väska, 2hand i karlstad
-skor, converse

Jojosemänsan. På idrotten var jag så BALL för jag klarade hela kunskapsjoggen utan stopp! Första gången ever, jag var först bland tjejerna :D Fatta vad jag har blivit FIT sedan friskis och svettis! BEach 08 here i come:D

Sedan låg jag och solade med angelica sara anna klara och beatles. Eller jag solade i a f, innan det var ut å springa igen med ami! Fan vad stolt jag blir när jag läser det här :)
Efter skolan så åkte angelica med hem till mig och hon såg ut såhärimage199

Då tänkte vi innan vi gick ut på balkongen för att steka att IDAG, goda vänner ska vi följa min fit-linje och vara VITAMINnyttiga. Då ordnade vi denna sköna lilla picknick bestående avimage200
- wienerbröd, konsum
- saft, willys
- salt pastiller, arlanda
- digestivekex, willys
- fruktsallad alá pänk och sush!

Fruktsalladen var lite banan, lite äpple och lite apelsin, nerdränkt med oboypulver, grädde och spcker som vi sedan ställde i ugnen (ohoj och sodastreamad oboj va varmt det var!)
Efter en liten incident involverande flygande saltpastiller och en granne som kliar sig i huvet så var det dags att cykla till träningen. Eller till norra sköndal. Då kände jag mig plötsligt inte lika fit längre, så jag dumpade angelica vid horisontv'gen och hon fick ta bussen till norra sköndal och mlta mig där. Laterierna höll i sig, jag gick in för en het omgång quadrapop efter halva friskispasset men vafan, den där supertanten (cicis gamla rektor, fo yo info) kan verkligen få en att känna sig en gnutta underlägsen!

Nu ska jag och vicy hyra film, köpa troci och bara liiite, liiite sura körsbär och geléhallon. Alltså samma nyttiga vitaminlinje kvällen igenom! GOGO!

S.

Kommentarer
Postat av: Helena

himla fina kläder ni hade båda två!

2008-04-25 @ 21:30:17
URL: http://personligstil.blogg.se
Postat av: angelica<3

jamen vadå? körsbär och hallon är ju jättenyttigt? :)

2008-04-26 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0