susanna, 27 april


Song lyrics | Mariella lyrics

Grym låt, lyssna på den och läs texten! Kate Nash <3 jag.

Saker att se fram emot:
  • mitt och amis drinkjobb på lördag, bartenders i en nyrenoverad takvåning med inomhuspool och bar på östermalm med 100:-/timmen!
  • stan med bamse imorgon!
  • vecka 19-20!!!
  • italien!
  • putte i parken!
  • london med malin och belinda
  • min och vickys dejt med snyggot på t-banan, då vicky ska vara otrevlig (hon har p-vän) och jag ska vara charmerande!
Man ska alltid se det ljusa i livet. Man ska försöka i alla fall.

S.

Kommentarer
Postat av: Majken

jättesöt låt :)

2008-04-27 @ 20:39:22
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0