susanna, 3 april

hej alla gullfilurer!
hehe, alla och alla, det är väl bara lovisa, det är ingen som vet om den här bloggen... än!

Håhå, i alla fall, jag heter susanna och är andra halvan av superduon LOVISA&SUSANNA! Hon är min själsfrände, tremänning, hånnipaj, och allra bästaste vän i världen! Då vet vi det :)

Ja, den här bloggen ska handla om allt mellan himmel och jord har vi tänkt oss, eller vi kanske har en lite mer specifierad inrikting när vi har skrivit ett tag men än så länge så kan det innehålla, ja, allt mellan himmel och jord ;)

Jag vet inte vilket som blev et första inlägget, eftersom lovisa skrev samtidigt, men en sista grej som man kanske behöver veta är att jag bor i stockholm och lovisa i karlstad, så vi träffas kanske inte superofta, och jag saknar henne varje sekund hon inte är med mig. Tänkte att den här bloggen kanske kan bli lite av ett verktyg att skriva av sig, i alla fall så känns det inte riktigt lika långt bort om man har en sån gemensam grej ;)

Okej, nu blev det väldigt flamsigt inlägg här men anyhow så välkommen till vår nya blogg :) <3

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0