susanna, 3 april

GODKVÄLL !

Idag är det torsdag, och jag var i skolan som vanligt. Vaknade i tid för en gångs skull, mina öron verkar ha stängt av för alarmet numera! I skolan så var jag med ami, julia, cici, angelica och penny mest i think, vi skojade lite med allas vår favorit råttigan. (aka linus)
image1
efter skolan så busade vi lite på gillmarsplan (jag pänk ami och ebba l) och sen så akte jag och ami och sålkde hennes skinnjacka! ami tuyckte att det vsr en punkare som kom, hahahaha ami har en rolig syn på det där må jag säga! sen åt vi på mcdonalds, jag blev servad av en nybörjare som såg ut som en kanin, hiiihi! sedan garvade vi en aning åt, ja gudarna vet! hahaha! sedan så hände en liten olycka med glasdörrarna (oops) och sedan träffade vi typ hela amis släkt på monki! hoho! jag såg min drömtröja, lisaplace's, den är så göööörfiiin! sen åkte jag till teatern och snackelurade med lovisa, på teatern så tränade vi på min minst sagt intima scen. Jaja, det blir nog bra med det där. Mysigt värre.

Och nu sitter jag alltså här och snackelurar med fisunge på skajp, samtidigt som vi skriver lite inlägg här o där ;D

dagens citat:
"vilket islandsproblem!" - amlie


S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0