susanna, 30 april

Hej! Blogg.se strulade igår så det gick inte att blogga men guess what! Biljetterna till karlstad är beställda! Eftersom tåg biljetterna låg på 600 styck så brummar jag iväg via buss kl 3 på söndag. Buss är ju så underbart tycker jag, seriöst alltså, så det ska bli gött:-D men godare blir ju såklart att komma till lovisa. Nu är jag på bussen påväg till skolan, idag slutar vi 1 och då åker jag och ami in till stan för att köpa pynt och jordgubbar till ikväll. Glad valborg på er, jag känner vårfirandet ändå ner i tårna ska ni veta. Oops framme nu! Puss! S.

Kommentarer
Postat av: pänki

hej swu :) tänkte att om du har planer på att träffa någon från skolan i helgen så kan väl du ge min bok till den människan? annars kanske så äh jag vet inte vad! puss ialf :D

2008-05-01 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0