susanna, 4 april

Hejsan hopsan lillebror :)

Tänkte berätta lite om min dag, efter senast alltså ;D Juste påväg till gympan tog jag ami trollis och pänk lite balla pics som får komma upp hit också:):

Jo, jag och ami åkte hem till mig för att lämna grejerna, på busshållsplatsen blev vi så våriga så vi dansade lite utan musik, för min ipod är typ paj :( men det gick bra ändå!
 
Hemma hos mig så fastnade vi lite vid mitt rum som ami inte riktigt ville lämna, och lite annat smått oh gott. Sedan åkte vi in mot staden, vi missade tunnelbananmed typ två sekunder, och folk vet ju hur arg man kan bli då, haha eler hur lovisa? xD Men vi löste degt på bästa sätt, och körde helt enkelt kull istället. Jag förlora tror jag.
Sen när vi ko  in till stan skulle jag egentligen klöpa drömtröjan som jag hittade på monki igår, men den fanns inte kvar i min storlek och var inte så snygg som jag trodde!
Så då åkte vi till kronhamstorg (den där bryggan mellan gamla stan och slussen) och var bara tvugna att köpa glass för att fullfölja den ultimata vårdagen. Så då letade vi runt lite, tillslut så hittad vi ett ställe som var jättemysigt och njättemycket olika sorters glassar. Nöjda och glada skulle vi betala när kärringa säger att det kostar 30 och 38 kr! För en jävla mjukglass! Helt sjukt alltså att det ens är möjligt...

Men det blev jättemysigt på bryggan, vi pratade om tusen oplika saker somvanligt och läste lite (A)
såhär såg det ut då:

image10image11
bild 1,
sush: men vad gör du för tåssigt ami? :o
bild 2,
sush: såhär eller?
*ami goes host*

Efter det åkte vi hem till skarpnäck, några engelska (?) brudar, ca 11 år!; dreglade över våra snickers på tunnelbanan, och jag började asgarva för dom ba; 'oh my god, they are eating snickers!' både jag och ami stanna upp mitt i tuggan för vi hade typ tjuvlyssnat på dom hela vägen, och då blev dom också tysta, dom trodde väl typ inte att vi skulle fatta, och jag började asgarva med munnen full av snickers och spottade ut på killen bredvid! han blev lagom glad!
Sen kom det på en jättetjock gubbe när dom hade gått av så ami såg jätteliten.

Hemma i skarpnäck åt vi middag samt chokladpudding, packade grejer och åkte till älta, sen cyklade jag för första gången i år till konsum. Åh vad gött det var.

Nu har vi bakat kakor och kollat på micke och molle,fan vad vi böla,  fast båda är skittrötta så vi ska knyta oss!

S.

Kommentarer
Postat av: ami

fina bilder där :) speciellt dom där fjortid bilderna haha! Nej det roligaste var faktiskt kull eller de engelska tjejerna på tunnelbanan:) pusselipuss

2008-04-05 @ 01:03:29
URL: http://jacbsson.blogg.se
Postat av: lovisa

gud va långt hår ni har.. Jag vill också ha :D

2008-04-05 @ 08:38:57
URL: http://tjofflamoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0