susanna, 5 april

Tjo :)

Ja, idag har varit en himla härlig dag. Jag coh ami satte på oss korta kjolar och sprang runt och dansade på gräsmattan till marit bergman och massa annat. Har nu sprängt mina högtalare till datan, oops! Sedan pluggade vi faktiskt lite matte, men ute på en filt så det blev bra! Sen tog vi en cykeltur, i bara kjol och tröja, ååååh det var så underbart, och åt brunch när vi kom hem.

Nu har vi precis kommit hem från ami där vi var tvugna att gå ut med silca och tosca, dom små sötfilurena, men vi cuklade till henne, det gick på 25 minuter ungefär. Vägen tillbaka var vi dötrötta och svintörstiga, men frös inte alls! Wihoo!

Nu måste vi skuynda oss, ska ta en buss som går hel in mot stan.

Lovisa, den bussen tänker jag alltid på dig när jag åker med, den påminner mig så jävla mycket om våra mysiga somrar och solen som lyste in genom fönstrena... Jag saknar dig mer för varje sekund. Våran praovecka komemr bli bäst!

Trevlig lördagskväll,

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0