susanna, 6 april

Tjo,

Idag vaknade jag jättesent, kl 12 och jag och ami låg först och segade, typ kollade på yrrol och sådär. Sen hade vi lite clownkrig (höhö) och jag städade i hennes låtsasbrors rum, haha, han hade alla vännerboxar och alltså jag har aldrig sett en sådan OREDA! Alltså nu låter jag som tant Gnällberg men hans boxar skulle vara så fina om han bara höll lite ordning, grr :O
Sen käkade vi på subway mumzfiluur :D När jag sen skulle ta saltsjöbanan till sickla för att träffa belinder-gode-vän så hade vi först ett tårfullt farväl och sedan så flummade jag och belis runt där. Hon köpte tre klänningar på gina tricot, innan dem stängde.

Då tog vi 401 hem och nu sitter jag här hemma hos henne innan det bär iväg hemåt för middag.

Justeja, jag och lovisa kommer antagligen praoa på ett café i karlstad, royal tror jag det hette, för hennes mamma ska ju föda barn under den veckan! Haha, gid va sjukt att vi tänkte vara i stockholm.

Imorgon ska jag ha skypedate med lovisa, gött :D

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0