susanna, 7 april

nu spelas: roselin - maia hirasawa

Lovisa! Headern blev skitbra, fan vad bra vi är! Mest du!
Nu tutar tonen här för jag ska ringa och checka om hon kanske sitter och gömmer sig bakom visa som offline, men det gjorde hoin inte :(. '

Snart måste jag springa iväg på träning, jag och ami ska gå på puls-medel pass klockan 20:00. Tyvärr s¨betydde "puls" visst inte att det är extra mycket danspuls som jag självsäkert tutade i amelie, utan extra mycket kondition... Oops. Hoppas att hon inte hinner läsa det här innan hon drar iväg för då kan man nog skymta en ensam liten flåsmärta på friskis och svettis i tyresö om en timme.

Justeja, jag har börjat läsa gossip girl! Är ju troget fan av serien, men nu har jag snott amis lätt skamfilade första bok och är redan fast! :D Wihoj på det!

LOVE AND SHIT

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0