susanna, 8 april

Morsning.

Ja, gårdagen blev inte riktigt som man tänkt sig. Efter att lugnt och stilla suttit och pillat med bloggen fick jag ett paniksamtal från ami som undrade var jag är, tydligen så var man tvungen att vara tidig för att säkert få plats, och jag skuelle komma dit fem i åtta. Så jag fick panik och skulle a en buss som gick om sex minuter, sprang upp och bytte om, kom på i dörren at jag var tvungen att ha gympskolr letadesom en galning och satte på mig dom. I hissen komemr jag såkalart på att jag måste ha ett kort på mig själv för att aktivera mitt medlemsskap, ruuusar in och häller ut hela skolfotokuvertet, men såklart så finns det inga små kvar. En minut kvar till busen ska gå. Men ger jag upp? Nejdå! KOmmer påa tt jag kan scanna mitt legitimation, och medans datorn tuggar står jag coh skriker och river ner lite grejer för att jaginte riktigt kan kontrolelra mitt humör. Än. Jag ska lära mig, jag SKA!'

I alla fall, som man kanske kan tro han jag inte med den  bussen och kom fem i, när ami äger att det är strömavbrott på friskis och passetär inställt. Efter att ha väntat åp amis mamam med ami ett tag så går jag till bussen som inte går förens om tjugo minuter, jagfår snällt vänta helt enkelt.

Hela kvällen gick åt till att stressa över det där, fan vad meningslöst det känns! Men jag är inte barnvakt på onsdag , så vi kan gå på danspasset då. Då skulle julia också följa med tror jag.

Nej, nu måste jag återgå till pluggeriet.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0