susanna, 8 april

Tjännare!

Usch vilket ruskväder det är. Fy och usch. Jag är så påverkad av vädret att jag inte orkar göra en flytande text, så jag skriver listor istället, helt enkelt.

Bra saker idag:
1. Jag fick en kjol som jag hade visat vicy på tradera! Hon vann den, och betalade, wiihoo:D Visar bild senare!
2. Ska gå och träna imöra istället, för jag är inte barnvakt. Och då henkar hela friskisgänget på, det vill säga jag julia cici och ami :)
3. Redovisade steg 27!
4. Kom långt på bilden!

Dåliga saker idag:
1. Tror min mobil är borta. Hittar den inte i alla fall. Jag saknar honom inte.
2. Fick inte tag i belinda, körvamärta! Ska försöka igen snart antar jag, ävne fast det är lite sent nu :( Lördag kanske?
3. Håller på att bli sjuk tror jag.
4. LÄste ut gossip girl, uuuh! Var tvåan?!:O Vill ha den nu!

Nej nu ska man prata lite med lovisa här på skype. Gött mos gode vän <3

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0