susanna, 9 april

Hemma. Åh fy och usch och URK vilket jävla väderr :@

Jag och julia har lekt maia hirasawa och miss li idag, vi sjäng duetten "Crackers" typ hela tiden! Jag var miss li och hon var maia :) Vi är så coola.

Efter skolan hämtade jag småskitarna, nu sitter dom och kollar på bamse, hähä. Sämstra barnvakten ever, jag vet. Nej, men tänkte faktiskt ha lite disco med dom här snart, agnes är galen i mika så det blir kul!
agnes: jag vill lyssna på hallipappa!
susanna: what? vill du prata med pappa?
agnes; neeej, hallipappa! "säj löööv, sääj lööv, å lovituplikiblää!" (say love, say love, oh love's gonna get you down - lollipop med mika:P)

Rostis med messmör äger! Rock on!

S.

Kommentarer
Postat av: Julia

"säj löööv, sääj lööv, å lovituplikiblää!" haha goo agnes! ja vi är två KOOHLA katter vi :D

2008-04-09 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0