lovisa, 12 augusti

de senaste veckorna har det varit en kamp att ta sig fram genom mitt rum till sängen, kläder har legat utspridda över hela golvet blandat med resväskor som har kastats runt i världen och tillsist dumpats fulla med packning i mitt rum och jag har bara kastat en trött blick på dem och tänkt, fan .. måste packa upp de där snart.. typ imorgon eller nått.. men det har ju inte blivit av. men för två dagar sen fick jag bara spratt när jag hade tråkigt och satt och kollade ut över golvet.
jag började kasta ut alla saker till hallen och kämpade mig upp med dammsugaren och dammsög överallt, började skuva sängen till motsatta hållet än var den brukar stå, jag möblerade om och städade i varje litet hörn! (förutom på översta hyllan för den är för jobbig) sedan bestämmde jag mig för att också göra lite inköp, så jag följde med mamma och jerker till stan och shoppade loss på solareturen, alltså second hand affär. det slutade med att jag kom hem med det här!

ydfghfgd

dfghjkl

bilderna blev väldigt mörka, men i alla fall. på första bilden ser ni fåtöljen som jag placerade i hörnet där sängen stått förut, den hade väldigt ful klädsel så jag slängde över ett svartvitt-blommigt tyg och en fäll + en kudde och det blev riktigt bra ! :)
på andra bilden ser ni ett nattduksbord och en lampa, som står bredvid sängen och är precis till vänster när man kommer in genom min dörr!

fåtöljen 125 :-
nattduksbordet 75:-
lampan 15:-
så allt som allt 210 :-

inte dåligt! jag är grymt nöjd med det nya rummet, det känns mycket större
älska second hand!

L.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fint det blev lovisa! ska bli spännande att se .. :O

2008-08-13 @ 10:09:23
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0