lovisa, 16 februari

hejhej,
har precis duschat av lite rödfärg från mig och sitter nu här i håkan hellström tröja och gråa mjukisar. ska nog snart gå och börja lite med maten, magen ropar!

sitter och klickar lite på olika klädsajter och klickade mig automatiskt fram till de gulliga små sommarklänningarna, men sen när jag kollar ut genom fönstret så ser jag faktiskt att de nog snart är slut på sommaren, och jag måste faktsikt börja acceptera det nu! så det fick bli att drömma lite om hösten, för det är ju egentligen en mysig årstid, alla färgglada löv och tidiga solnedgångar, jag fick i alla fall fram några saker jag skulle vilja strosa omkring i den kommande höstterminen.. med skola.. nian (uuh)..


     

blev riktigt förälskad i första tröjan och den blå scarfen.. tröjorna är ifrån h&m och de andra sakerna från zoovillage !

nej, matmatmat !!

L.

Kommentarer
Postat av: JENNIFER ALSTERMARK

åh, just nu sitter jag här och känner mig lite småcool eftersom jag faktiskt har en sån tshirt på mig just nu :) , den första tshirten som är på bilden, den från H&M :D .

2008-08-17 @ 16:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0