lovisa, 21 augusti

ja, skolan var rätt okej!
det var i princip som vanligt.

mentorerna kommer sent och öppnar klassrummet, maya börjar brottas in mot stolarna med emelie. jag och maya slutar upp bredvid varandra, med emelie och lina bakom. mayas skämt drar igång och jag är övertrött. emelie skrattar hysteriskt åt maya, och de börjar något slags rollspel. mentorerna hyschar ner klassen och katarina ( ena mentorn ) börjar och förklara dagen och hälsa oss välkommna, det går saaaaktasaaaakta. hon förklarar allting in i minsta detalj, minst 2 gånger.när tiden börjar ticka mot halv reser sig alla upp och tjatar om att få gå innan vi slutat, nejnejnej liite till från katarina. när de äntligen säger, okej ni får gå, knuffas alla ut till korridoren, och upp till skåpen.

så ser det ut ungefär.

men nu måste jag ägna mig åt det här ;



om jag orkar! :S

ska i alla fall strax gå ut och springa när magen har smält mellisen! ha en bra eftermiddag!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0