lovisa, 30 augusti

helluu,
snart är det september och löven är redan gula på vissa träd! jaa, nu är det bara att längta till mörka kvällar med duntäcken, filmer och varm choklad med vispgrädde! vilket jag redan gör men..

jag har fortfarande den här äckliga förkylningen och var med på gympan igår och tog i så det blev ett bakslag tror jag. idag så ska jag och mamma åka till apoteket och köpa koksalt-nässpray, sen åker vi vidare mot ulventräff! mitt gamla dagis fyller 20 år och vi ska dit och få gratistårta. haha! ikväll ska julia och hennes kille komma hit och vi ska äta middag, sen vill jag köpa godis och kolla på någon bra film, för idag är det ju lördag = godisdag för min del! ha det toppen

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0