lovisa, 4 augusti

vädret är mer eller mindre piss just nu, ändå mååååste jag dra mig ut i det och skrapa klart huset, sommarjobb.. sen måste jag också packa för imorgon vid typ tio på morgonen går bussen till filipstad! stannar där tills på torsdagkväll.

när jag har lidit av det kalla och blåsiga vädret och använt mina starka muskler till att skrapa klart huset så hoppas jag på att få lite varm gulaschsoppa och nybakt bröd av min pappa, (som han sa, att se honom baka bröd vore en syn för gudarna!) sen funderar jag på om jag ska kura ihop mig i mitt rutiga täcke och kolla på en film ikväll igen, kanske toppa med lite varm choklad och fråga farmor efter vispgrädde? aah, en riktig drömkväll för mig!
förresten måste jag ju berätta om min roooooos! när vi kollade på those dancing days på pip, så kastade sångerskan ut sin ros, och jag fick deeeeeeen!!



åhååå

hoppas ni får höra lite roliga inlägg från susanna snart!

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0