susanna, 11 augusti

Okej. No more fucking around, Susääna! (man uttalar det så på engelska) IT'S OVER!!!!

Nu MÅSTE jag gå och duscha och göra mig iordning för tågresa med belinda. ÖRKEEER INTÖÖÖÖÖ.........

Måste ha nåt som peppar mig. Jag kan... ta tid! Ja! Jag är så sjukt tävlingsinriktad så det bordefunnka. Mina kompisar kör den på mig i skolan.
Kompis: (troligtvis angelica den jäveln:P) SUsanna, kan du hämta pappret jag skrev ut på plan 1.
Susanna: Haha, glöm! Ditt papepr!
Kompis: Men joo... Du, vi tar tid! Om du klarar det under 20 sekunder är du SKITBRA på att springa!!
Susanna: *spärrar upp ögonen och gör sig redo* Åh, ööh okej! Vänta rå.. *tar några djupa andetag och ställer sig i startposition*
Kompis: Klara färdiga....... KÖR! *trycker på mobilen*

Fast dom måste nog bara låtsas ta tid, flör aldrig har det hänt att jag klarat utmaningen och fått VARA bäst... stackars lilla barn.

DUschning. NU.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0