susanna, 16 augusti

Ser att min käre vän har döpt inläggen till 14 februari. Underligt vad efter de är på landet! Hahaha nej men nu är hon aningen ute och cyklar tror jag!

Jag och Belinda avnjuter i stunden en nostalgitripp med udnerbara små spel som Bomb Jack och N-game. Nån av er som spelade det i barndomens ljuva dagar? Såååå typ fyran och femman, när man kom till skolan sjitstolt oba; aa nu har jag klarat bana 15 dårå... Alla ba; Whooooosh *susning*

Eller som jag skröt med att jag hade lärt mig "bombens bana", alltså på Bomb Jack så är det en bomb som far runt och ska döda en, men då hade jag lärt mig hur bomben åkte så det var ju "skiitenkelt asså".

Och så kommer jag ihåg hur malin j tyckte att alla som höll på med bombjack var töntar, och gjorde N-game istället, så då satte alla igång med det... Jävlar vilka raseriutbrott man fick av det spelet alltså.
Kommer ihåg att pappa till slut förbjöd mig att spela det för han trodde jag var psykstörd eller nåt.

Bomb JackN-game
Bomb Jack                                                                            N-Game

S.

Kommentarer
Postat av: L

haha, mitt lilla pucko till vän kanske inte förstår att jag skrev inläggen den 14:e ? hahaha xD

2008-08-16 @ 20:02:02
Postat av: s

inte skrev du väl dem 14 FEBRUARI ändå, mitt större pucko till vän? :P

2008-08-20 @ 10:49:14
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: L

jo tänk för det gjorde jag!

2008-08-21 @ 17:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0