susanna, 17 augusti

I am home. For good.
Haha, nej men det är är faktiskt första gången på ca 2 månader som jag är hemma på riktigt, annars har det bara varit mellanlandningar på 1 dygn eller så. Ganska skönt på nåt vis.
Är ni intresserade över hur min sommar har sett ut? Here it comes;

8-15 juni = Italien med konfagruppen
15 juni - 4 juli = Hemma för konfaläsning och konfirmation
23 juni = Konfirmation!
4 juli - 12 juli = London med Lovisa
12 juli - 13 juli = Mellanlandning hemma
13 juli - 30 juli = Landet
30 juli - 3 augusti = Karlskoga, putte i parken
3 augusti - 5 augusti = Mellanlandning hos Ami i sthlm
5 augusti - 9 augusti = Gotland (hos ami)
9 augusti - 11 augusti = Mellanlandning hemma
11 augusti - 17 augusti = Tjörn med belinda

Och nu är jag alltså hemma. Och ska vara utan vänner vid min sida. Det kommer kännas tomt uti helvete!

S.

Kommentarer
Postat av: ami

oh du är hemma jag har saknat dig så in i bomben!

2008-08-17 @ 23:43:54
URL: http://amicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0