susanna, 18 augusti

Ahh.. stulet äpple smaka bäst :)

Nyss hemkommen från promenix med wilda, börjar känna mig lite rastlös nu.
Och orolig. En grej jag hatar med skilda föräldrar och två hem - klädproblemet. Fattar ni inte irritationen i att stå där i nåt hem och tänka "åh, detta vore fint med min kjol/strumpbyxa/väska/halsband" och så är den hos den andre?! Nej jag går helt enkelt inte med på detta! Jag vill ha alla mina kläder samlade på ett och samma ställe.

Men, då kommer man till problemet att föräldern i hemmet där man ionte har några kläder känner sig övergiven, som att hon/han inte är ett riktigt hem... Usch, hatar sånt.

Hade i alla fall tänkt att ta en välbehövlig dusch och åka över till pappa (med eller utan kläder?? vad göra) för att återförenas med min kere telelur.

Vi höres.

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0