susanna, 20 augusti

Ciao,

Hör upp alla vänner! Jag saknar alla, nämnde dem för att vi hade pratat den dagen om hur sjukt det var att vi inte träffats på länge - men självklart har jag saknat alla. Änk,i Persilja, Jules, Trollis, A-K, Penis.. Förlåt mig, i love you gangstacrew <3

Hjärtskärande jobbigt idag när jag lämnade anges och alice på dagis, och hörde alices "vaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaa*" (*översättning-susanna) ringande i öronen. Usch, På ett sätt blir man lite stolt att den lilla vackra varelsen tycker så mycket om mig, men samtidigt önskar man att hon kunde springa iväg och leka.
Shit vad dom har blivit stora!

Nu väntar chill med vänner (tvprogrammet), ikväll blir det grillning med vänner (real-life kompisar) :)

Förresten - har ni hört att alex och katrin schulman har separerat? :( Så sjukt sorgligt, de verkade vara det perfekta paret...

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0