susanna, 21 augusti

Goodday to you.

Har just kollat på otaliga avsnitt satc med peo, ami var tvunget att åka tidigt imorse. Vi hade underbart mysigt igår med majskolvar, korv, quinoasallad och fruktsallad till efterrätt. Inte en enda godisbit, förutom de på ica som jag "smakade" så oskyldigt. Allt för att minska chocken nr skolan och våra höstlöften börjar - inget godis eller läsk på helgdagar, nyttigt, och springa på morgonen (jag iaf). Det kommer bli grejt.

Fick just reda på att min kräftskiva är nästa helg, pju! VIlle inte precis tillbringa min sista sommarlovskväll med mina... lärare. Mammas ex-kollegor. Vi går inte in på det här tycker jag.

S.

Kommentarer
Postat av: L

ska ni inte äta godis eller läsk på helgdagar ? men ska ni göra det på vardagar ? xD hahah.. och ska du springa varje morgon!? du kommer ju skrumpna bort!!! :O

2008-08-21 @ 16:40:52
Postat av: Angelica

hihi sus, då ska jag suukta dig med godis aaall the time :D

2008-08-21 @ 21:21:30
Postat av: s

HAHA okej jag erkänner att jag skrev fel om du erkänner att du itne skrev inlägget 14 februari!

självklart menar jag vardagar :P



och angelica, det låter som en du-grej att göra :@

2008-08-22 @ 19:31:54
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/
Postat av: L.

JAHAAAA, skrev jag februari!? vafan.. jag har ju trott att det har stått augusti xD



men du jag ska också köpa portfölj! :O:D

2008-08-22 @ 22:34:26
URL: http://tjofflamoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0