susanna, 22 augusti

Gick halvdant att söka på ur en kos dagbok på youtube. Fick bara upp nåt tyskt band som hette "kos dagboek" eller nåt. Så det var ju nicht rätt.

Tänkte i alla fall visa er mina höstlöften! Here they come:

- springa varje morgon
- gå och lägga mig tio typ
- ingen mcdonalds mat (förutom deras ceasarsallad)
- mycket grönsaker och frukt (jag har vitaminbrist)
- godis endast på helgdagar, samma med läsk
- 2-3 hela hemmaplugg-dagar
- innan läggdags ska jag stryka och välja kläder, packa skolväskan m.m
- se fab ut

Ja, vi får väl se. Men det ska bli kul, jag ska ju bli Blair för tusen gubbar!

Förresten! Mamma berättade att hon har en skitsnygg portfölj nånstans! Sa jag att jag tänkte köpa en portfölj? Det täntke jag i alla fall, men mamma berättade att hon önskade sig det för tio år sen och då köpte min farmor en skitsnygg i brunt älder på nk - min farmor är lite snobbig (och lite odräglig, mind you)! Och jag blev skitförvånad, för min amma har typ inte sparat en ända skitsak från hennes ungdom, aptråkigt, men sån är hon. Men just den hade hon sparat! Gäller bara att rota fram den. Jag ska bli så fab.

Imorgon blir det shopping med annie och ebba. Najs. Inköpslista:
- matchande görsnygga skol-equipments
- kläder som ska passa min nya stil - lite blair, lite lisaplace
- INTE mcdonalds!

you know you love me

xoxo
S.

P.s tyckte det passade eftersom jag tror att gg är blair. d.s

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tihi, tack sötnos :) Saknar dig med men på måndag ses vi igen<3

2008-08-23 @ 00:40:22
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0