susanna, 22 augusti

Helou friendsos!

En dag med barnvakting och huvudvärk. Nej men det har faktiskt vart ganska mysigt, peo kom över och höll mig sällskap, och flickorna var snälla. Fast huvudvärk och trötthet kvarstår. Fattar inte, jag gick och la mig typ halv tolv?! Hoppas bara att jag blir bättre innan skolan börjar.

Bolibompa idag alltså. Ur en kos dagbok. Någon sett det? Sjukt roligt! Älskade slutet, lite sådär komiskt på nåt tragiskt sätt:
(det börjar liksom med att en ko står och kollar ut genom fönstret och läser ur sin dagbok, typ: "den 10 november. Vaknade. Åt två höstrån. Kollade på majros. Hon stod kvar på sin vanliga gamla plats. Blev mjölkad. osv osv" sen börjar hon gå i hagar pch gå på stan pch sjunga i paris med större och coolare grejer)

..,fick vingar!... flög till solen, flög över alla regnbågar!.. kom till paradiset..! åt jordgubbar... .. .. . vaknade. Åt ett höstrå. Kollade på majros. Hon stod kvar på sin vanliga gamla plats. Kollade ut. Det regnar. Blev mjölkad.

Hahahahhahahah ni vet inte hur mycket jag garvade!!! HAde glömt bort den, jag hade ju den som bok när jag var liten på landet. Sjukt rolig. Ska kolla om jag hittar den på youtube snart:)

Det var min intressanta dag. Hur var eran? :)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0