susanna, 23 augusti

Helå!

Härlig shoppingrunda med mitt peopyre (haha jag skrev pappa först) har man underhållit sig med under dagen. UNderbart, anar att idag var sista gången jag kunde ha kort kjol och tisha. Gråter inombords..

"men jag har sommaren kvar i mitt blod" - florence valentin

Köpte dretsnygg svart skinnfodral, typ, till nyinhandlade svarta block och ämnesblock. Very stylish. Very expensive. Fodralet (som liksom gör hela grejen) köstade inte mindre än 499:-. Till mitt försvar kan jag säga att jag trodde den kostade 350, och sen var så inställd på att ha den att kjag liksom sket i det när expediten glatt annonserade priset.

Köpte även en blus med spetsrysch (som min prutarpeo prutade ner till halva priset!) och en liten vit jacka på lisa larsson. So very nöjdish! Och en plånbok på stadsmissionen, trollis favo ;)

Tyvärr ingen kamera, men väldi fint allt ihopa!

Juste ja, jag gick även till apoteket oc frågade vad jag skulle göra åt mina porgrejsar som jag har. Hatar dem från djupet av hjärtat mitt. I alla fall, expediten lutade sig fram pch kollade -
expedit: hmm... det där ser inte ut som porer, det ser ut som nån slags utslag, hmm väldigt mystiskt..
*komm fram från disken och kikar närmare*
ex: nejdu, hur länge har du haft dem?
susanna: några veckor, jag fick det förra sommaren också
ex: åhå! på sommaren! ytterst ovanligt! *ropar* du bibi? kom hit och kolla!
ex2: ja, vad är det?
ex1: jo, hon säger här att hon får de här på sommaren, visst ser de ut som nån slags utslag
susanna: ...
ex2: hmmm..! *tar av glasögonen* ...

Ja ni fattar. Smickrande, ja? Nej?

(for the record, köpte ansiktstvätt och återfuktare som experterna på götgatan till slut rekommenderade)

S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0