susanna, 24 augusti

24 augusti. Ja. Ni såg rätt, 24 augusti som i dagen innan 25 augusti.
25 augusti? Fängelse...

Gud har i alla fall belönat vår sista dag i frihet med vackert (nåja) väder, och för den sakens skull bär jag frälsarkransen idag :) konfapower!

Picnic med belinda vid älta-skrubba väntar (är tvungen att skriva så eftersom varje gång jag sa till ami att jag var vid skrubba trodde hon att jag gick till en badplats nära vår skola i tyresö! felfelfel!), tänkte utnyttja min vackra picnic-väska lite - en ryggsäck med inbyggd kylbag och ett fack med fyra tallrikar, fyra glas, fyra par knivar skedar gafflar, fyra servetter, en skärbräda och en skärkniv samt lite picnic-bra-att-ha-grejer. Jag gör gnocchi-sallad till mig, antar att belinda tar med sig pannkakor. Är liksom hennes grej.

S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0