susanna, 25 augusti

Hej!

Tänk börja med några väl valda ord - utan vänner skulle livet vara PISS. Seriöst. Tänk er att komma till skolan med vetskapen att man inte har några vänner? Det är liksom det ENDA bra med att komma tillbaka, vänner gör en lycklig! Dagens tanke går till de utan vänner, i vilket läge ni än är i övrigt så har ni det värst.

Kom igång jättebra idag! Stolt som bara tusan.
En till tanke till min mormorsjacka. (dagens outfitta) Jag älskar dig. Lämna mig aldrig.

GRATTIS LOVISA PÅ NAMNSDAGEN! Har försökt nå dig hela dagen, :(

Hur kändes första skoldagen för er? Blandade känslor här - jag vet ju att den här hösten blir annorlunda.
 
S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0