lovisa, 2 juli

hejhejhejhejhej
igårkväll var det jätttttemysigt i think. bilder finns på min bilddagbok: http://lovisawallden.bilddagboken.se om ni är intresserade! idag ska jag in till stan och hämta mitt pass, växla pengar och fylla på mobilen (som jag ändå inte kommer kunna använda i london typ).. jag känner mig ganska stressad för att jag har inte tågbiljett till sthlm än och jag såg att tradera säljer inte för den fjärde, måste alltså köpa sista minuten, hoppas verkligen att det finns nu då. ikväll ska jag tydligen på aktion och jag kommer inte hinna packa känns det som, jaja, det löser sig! ha det bra i det fina vädret, i karlstad är det i alla fall sol
sola' i karlsta'

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0