lovisa, 30 juli

hej och förlåt. har inte skrivit sedan vi var i älta efter london, det har egentligen inte hänt något extra speciellt sen dess men det har varit grymt varmt och nu är vattnet helt underbart! imorgon, eller idag så åker jag och susanna till degerfors för att träffa ami och sen i övermorgon eller ja, imorgon är det PIP! är grymt trött nu, och lite stressad över huset, ska måla om det och jag har inte ens skrapat halva än :S imorgon så ska jag planlägga min dag, det kommer röra sig omkring, packa, jobba, bada, åka. typ ? försöka umgås lite med pappa innan jag åker. sen när jag kommer tillbaka är jag hemma typ en dag innan jag kanske åker till filipstad! men nu är jag grymt trött och måste vila mig lite innan jag måste börja en helt ny fräsch och gullig dag.

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0